IMG_20230617_033039_009

در صورتی که به دنبال تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران هستید تعمیرگاه گیربکس یار واقع غرب تهران در تقاطع  خیابان هاشمی و اتوبان یادگار امام می باشد که با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک با کادر مجرب و دوره دیده اقدام به تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو شما میکند

هدف ما رضایت مشتری است به همین دلیل سعی در تعمیرات با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن داریم و همچنین تمامی خدمات شامل گارانتی می باشد.

تعمیرات از لحاظ هزینه شامل مناسب‌ترین قیمت و یا حتی در بعضی از موارد زیر نرخ اتحادیه میباشد.

عیب یابی رایگان با تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

لازم به ذکر است که در تعمیرگاه گیربکس یار عیب یابی و مشاوره برای تشخیص عیب و یا حتی کمک به تعمیر خودرو به صورت رایگان برای مشتریان و مالکین محترم انجام می‌شود.

همچنین عیب یابی توسط دستگاه تخصصی دیاگ گیربکس برای عیب یابی اولیه و تشخیص هزینه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

تعمیرگاه گیربکس یار

❗️مشکلات رایج گیربکس‌های اتوماتیک

❌️ضرب یا تقه در هنگام شروع حرکت یا هنگام تعویض دنده مثل دنده یک به ۲ یا ۲ به ۳ و…

یا هنگام گذاشتن دنده در حالت(P به D) یا (P به R)

❌️گاز هرز یا گاز اضافه خوردن در هنگام تعویض دنده مثل هنگامی که دنده از یک به دو کش بیاید یا گاز اضافه‌ای بخورد سپس دنده تعویض شود این ایراد ممکن است بین دنده‌های دیگر و یا دنده R هم اتفاق بیفتد.

❌️ افت شتاب و کشش خودرو در حرکت به خصوص در ابتدای حرکت و یا سربالایی‌ها و رمپ پارکینک. (البته این ایراد می‌تواند از بد کار کردن یا ایرادات موتور نیز باشد که باید توسط گیربکس یار بررسی شود)

❌️خلاص شدن خودرو و حرکت نداشتن به جلو یا عقب

❌️روشن شدن چراغ گیربکس و کم زور شدن و کم شدن خودرو و عدم تعویض دنده و نداشتن حالت دنده دستی یا حالت منوال

❌️ گیر کردن بر روی یک دنده به خصوص دنده ۳

❌️روغن‌ریزی‌های مربوط به گیربکس اتوماتیک

❌️ نشان ندادن موقعیت دنده (P R N D)پشت آمپر

 

❗️امنیت تعمیرگاه گیربکس یار در غرب تهران

تعمیرگاه از لحاظ امنیت دارای محیطی سرپوشیده امن می‌باشد و حتی در صورت نیاز برای توقف خودرو به مدت چند روز فضای امن برای خودروی شما مهیا می‌باشد همچنین در زمان پذیرش خودرو از لحاظ سلامت بدنه بررسی می‌شود و با همان شرایط قبل پذیرش ن کوچک‌ترین آسیب به شما تحویل داده می‌شود.

❗️باز و بسته کردن گیربکس از روی خودرو

یکی از مسائل مهم در هنگام تعمیرات خودرو دقت در باز کردن گیربکس و بستن آن است.

به صورتی که نباید بعد از بسته شدن گیربکس خودرو صدای اضافی و یا تغییر حالتی در روند طبیعی خودرو ایجاد شود .

مجموعه گیربکس با توجه به تجربه و مهارت به دست آورده طی چندین سال کار تخصصی بر روی گیربکس خودروی شما را به صورت فابریک و کارخانه ای مونتاژ و دمونتاژ میکند.

❗️مدت زمان تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

زمان تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به تخصصی بودن نوع تعمیرات می‌تواند نسبت به هر ماشین مختلف باشد برای مثال در خودروهای پژو رنو سیتروئن با گیربکس Al4 می‌تواند تا ۲روز باشد. اما در خودروهای چینی میتواند تا چهار یا پنچ روز به طول انجامد.

به طور کل تلاش ما یل هرچه سریع‌تر خودرو به مالکین محترم می‌باشد اما نباید این مسئله باعث کم شدن کیفیت کار و پایین آمدن طول عمر گیربکس شود.

در صورت نیاز به تحویل گرفتن سریعتر خودرو می‌توانید این مسئله را با ما مطرح کرده تا خودروی شما را در اولویت قرار داده و سریعتر از مدت مشخص به شما تحویل داده شود.

❗️ هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک شامل چند نوع هزینه می‌باشد

۱.هزینه‌های قطعات داخل گیربکس

۲.هزینه‌های تراشکاری و شستشو قطعات

۳‌.هزینه دستمزد تعمیرکار گیربکس برای تعمیر

با توجه به بی ثباتی بازار ارز و وابسته بودن قیمت قطعات گیربکس اتوماتیک به دلیل وارداتی بودن آنها به قیمت ارز می‌توان قیمت ثابت برای تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک در نظر گرفت به همین دلیل برای استعلام قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود می‌توانید با شماره زیر تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

مطمئن باشید روابط مستقیم ما با وارد کننده های قطعات گیربکس اتوماتیک مناسب‌ترین قیمت را برای شما در نظر خواهیم گرفت و به شما تضمین قیمت خواهیم داد.

تلفن تماس: مهندس طاهری

۰۹۱۲۴۸۶۴۰۹۵

۰۹۳۹۴۸۶۲۹۷۰

 

❗️ تعویض گیربکس بهتر است یا تعمیر؟ 

سوالی که ممکنه از ذهن بسیاری از مالکین خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک که گیربکس خودروی خود آسیب دیده و خراب شده را با توجه به هزینه‌های آن درگیر کند این است که آیا گیربکس خود را با نمونه استوک و یا دست دوم تعویض کنیم یا تعمیر کنیم.

گیربکس اتوماتیک استوک

 

در اینجا باید به عنوان تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و کسی که سال‌ها در عرصه تعمیرات گیربکس اتوماتیک تجربه دارد چند نکته را به شما بگوییم.

و آن نکته این است که گیربکس‌های اتوماتیک دارای قطعات مصرفی هستند که پس از طی کیلومترها مسافت یا گذر سال‌ها کارکرد نیاز به تعویض دارند مثل لنت ترمز که پس از چند هزار کیلومتر تمام شده و نیاز به تعویض دارد.

زمانی که شما اقدام به تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود می‌کنید تمامی قطعات مصرفی داخل گیربکس در تعمیرگاه گیربکس یار با نمونه نو و کار نکرده جایگزین می‌شوند.

و زمانی که شما اقدام به تعویض گیربکس با گیربکس استوک می‌کنید مسئله این است که این گیربکس کارکرده میباشد و شما نمی‌دانید آن گیربکس چند کیلومتر بر روی ماشین قبلی کار کرده و قطعات مصرفی آن در چه وضعیتی قرار دارند آیا ۵۰ درصد ۳۰ درصد یا ۱۰ درصد سالم هستند؟

و باید این سوال را از خود بپرسید که آیا شما زمانی که لنت ترمز خودروی خود تمام شود از لنت دست دوم و کارکرده استفاده می‌کنید؟

اگر جواب خیر است پس به سراغ گیربکس استوک نروید هرچند که گیربکس استوک یا کارکرده خوب برای شما از لحاظ هزینه با تعمیر خود گیربکس شما چندان تفاوتی ندارد.

گیربکس اتوماتیک یارچه کار کنم که گیربکس اتوماتم خراب نشه؟

❌️زمانی که در ترافیک‌ها پشت چراغ قرمز ایستاده‌اید خودروی خود را از حالت درایو خارج نکنید و ماشین را خلاص نکنید پای خود را روی ترمز بگذارید و اجازه دهید در ترافیک‌های زیر ۳ دقیقه خودرو در درایو باقی بماند (زمانی که خودرو را خلاص می‌کنید و دوباره در حالت درایو قرار می‌دهید با هر بار انجام این کار چند قطعه مثل شیر برقی کلاچ و پیستون و سوپاپ‌های داخل ساعت را به کار می‌اندازیم که این مسئله در دراز مدت باعث بالا رفتن استهلاک گیربکس می‌شود)تعمیر گیربکس اتوماتیک

❌️حدا الامکان برای بوکسل کردن خودرو از هول دادن و بوکسل کردن روی زمین استفاده نکنید باید برای بوکسل کردن خودروی اتوماتیک دوچرخه جلو از روی زمین بلند شود و برای خودروهایی که چهار چرخ متحرک هستند باید خودرو به طور کامل از روی زمین بلند شده و جابجا شود.

❌️در سراشیبی‌ها و سربالایقی‌ها هنگام پارک خودرو ابتدا ماشین را خلاص کرده سپس ترمز دستی را کشیده پا را از روی ترمز برداشته و سپس خودرو را روی پارک قرار داده ترجیحا خودرو را روی حالت پارک قرار نداده و به کشیدن ترمز دستی اکتفا کنید.

❎️زیرا زمانی که شما خودرو را در حالت P قرار می‌دهید دنده کوچک به نام دنده پارک در خودرو می‌باشد که آن باعث قفل شدن گیربکس میشود و در صورتی که فشار زیادی روی خودرو باشد امکان شکستن دنده پارک وجود دارد به خصوص زمانی که کسی از پشت یا جلو به ماشین شما بزند آن زمان دنده پارک شکسته و گیربکس شما آسیب خواهد دید به همین حالت بهتر است خودرو را در حالت n قرار داده و ترمز دستی را بکشیم.

❗️روش صحیح پارک کردن خودروی اتوماتیک

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏تهران، خ آزادی ،خ استاد معین، خیابان هاشمی، نرسیده به یادگار، روبرو ی بانک ملی،

تعمیرگاه تخصصی گیربکس یار

 

در صورت نیاز بفرمایید تا لوکیشن ارسال کنیم

مهندس طاهری

09124864095

09394862970

لوکیشن بلد:کلیک کنید

 

لوکیشن نشان:کلیک کنید

 

گوگل مپ:کلیک کنید

آدرس تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران گیربکس یار

برای لوکیشن در گوگل مپ یا بلد یا نشان کلمه ی(گیربکس یار) را سرچ کنید، واقع در خیابان هاشمی .

برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام کلیک کنید

 

5/5 - (2 امتیاز)

About The Author

سلام محمد طاهری هستم با مدارک برق و مکانیک و تنظیم موتور هودرو های سواری از سازمان فنی حرفه ای کشوری و مدرک بین‌المللی تعمیر گیربکس اتوماتیک و مدرک کارشناسی برق الکترونیک. در خدمت شما برای رفع مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی شما...

Comments (4)

    • معین خالدی
    • مرداد 28, 1402 at 15:50 ب.ظ

    درود
    علت نیاز به سرویس داشتن گیربکس‌های اتوماتیک چیست؟

      • admin
      • شهریور 3, 1402 at 21:08 ب.ظ

      سلام وقت بخیر گیربکس‌های اتوماتیک از قطعات مصرفی تشکیل شدند مانند لنت چرخ خودرو تمام می‌شود و باید پس از طی کیلومتری گیربکس باز بشه و سرویس اساسی روی آن انجام بشه
      قطعات مصرفی گیربکس مثل صافی روغن خود روغن پیستون‌ها باند ترمزی شیربرقی‌ها و پکینگ می‌باشد

    • علی
    • شهریور 3, 1402 at 14:57 ب.ظ

    تجربه ی بسیار خوبی داشتم
    برای گیربکس اتوماتیک داشتم

      • admin
      • شهریور 3, 1402 at 20:50 ب.ظ

      ممنون نظر لطف شماست

نوشتن کامنت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Call Now Button