رنو ساندرو

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو شامل موارد زیر می باشد .گروه تخصصی گیربکس یار اشکلات ذیل را در گیربکس اتومات ساندرو تعمیر می کند .

فهرست مطالب نمایش

مشکلات گیربکس ساندرو اتومات

1. تقه (ضربه) زدن و گاز هرز خوردن هنگام شروع حرکت یا تعویض دنده در حالت سرد و گرم.

2.عدم کشش گیربکس ساندرو در سر بالایی

3.ضربه ی شدید هنگام توقف در پشت چراق قرمز

4. مکث و تخیر در درگیر شدن دنده در شروع حرکت

5.صدای زوزه یا هر صدایی از داخل گیربکس

6.افت شتاب و قدرت

7.گیر کردن بر روی یک دنده(دنده ی سه)

8.عوض نکردن یا دیر عوض کردن دنده

10.روشن شدن چراغ شبیه به فنر

11.روغن ریزی مربوط به گیربکس

12.نشان ندادن یا اشتباه نشان دادن حالت دنده در پشت آمپر

13.خلاص کامل شدن و جلو یا عقب نداشتن.

⚙️ در ادامه با انواع ایراد ها و مشخصات گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو و قطعات مصرفی و عوامل کاهش خرابی گیربکس اتوماتیک و چالش هایی که ممکن است با این گیربکس داشته باشیم آشنا خواهید شد.

روشن شدن چراغ گیربکس ساندرو یا چراغ چک ساندرو ❗️

چراغ چک گیربگس اتوماتیک ساندرو

❗️یکی از مسائلی که ممکن است مالکان خودرو ساندرو مجهز به گیربکس اتوماتیک با آن مواجه شوند روشن شدن چراغ ای شبیه چراغ فنر در پشت آمپر می باشد که این چراغ گیربکس ساندرو یا چراغ چک گیربکس رنو ساندرو نامیده می شود.

در صورت روشن شدن چراغ چک گیربکس ساندرو به حالتی به نام حالت اضطراری می رود که در این حالت خودرو روی دنده ۳ گیر میکند و سنگین تر حرکت کرده و تعویض دنده انجام نمی شود برای رفع این حالت به صورت موقت باید خودرو را کنار زده و ماشین را خاموش و روشن کرد در ویدیوی زیر با حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک آشنا خواهید شد.

ویدئوی علت روشن شند چراغ گیربکس ساندرو

روشن شدن چراغ دلایل مختلفی از جمله دلایل مکانیکی و الکترونیکی دارد حتی ممکن است روشن شدن این چراغ به دلیل بروز ایراداتی در موتور خودرو باشند زیرا موتور و گیربکس از طریق شبکه can با یکدیگر در ارتباط هستند و در صورت بروز ایراداتی در سنسورهای موتور مثل دریچه گاز باعث بروز ایراداتی در عملکرد گیربکس اتوماتیک ساندرو می‌شود و باعث روشن شدن چراغ چک گیربکس ساندرو نیز میشود.

برای بررسی دلیل روشن شدن چراغ چک گیربکس باید خودرو توسط متخصص گیربکس اتوماتیک توسط دستگاه دیاگ بررسی شود و خطای ثبت شده در کامپیوتر گیربکس مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد در مجموعه گیربکس یار عیب یابی توسط دستگاه دیاگ به صورت رایگان انجام میشود.

علل گاز هرز خوردن و تاخیر بین تعویض دنده ها در گیربکس اتومات ساندرو

 

ویدئو مربوط به علل گاز هرز و تاخیر بین تعویض دنده ها در گیربکس اتومات ساندرو

یکی دیگر از ایرادهای که مکن است برای گیربکس اتوماتیک ساندرو اتفاق بیفتد گاز هرز خوردن بین تعویض دنده‌ها می‌باشد به طوری که در هنگام تعویض دنده به جای اینکه دور موتور پایین بیاید به سمت بالا جهش خواهد خورد و یک گاز اضافه می‌خورد و گاهاً با یک تقه دنده را تعویض خواهد کرد.

ایراد دیگر گیربکس اتوماتیک ساندرو دیر عوض کردن دنده می‌باشد به صورتی که به جای اینکه دنده در دور موتور ۳۰۰۰ تعویض شود در دور موتور ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ تعویض می‌گردد.

علت تقه زدن گیربکس ساندرو اتومات

یکی از ایرادهایی که ممکن است برای خودروی ساندرو مجهز به گیربکس سرعته Al4 اتفاق می‌افتد ضربه زدن و تقه زدن باشد این ایراد ممکن است به صورت‌های مختلفی به وجود بیاید اما در بعضی از موارد به این ایراد به این صورت است که هنگام داغ شدن ماشین و رانندگی بیشتر از ۴۵ دقیقه خودرو هنگام ایست کامل در ترافیک‌ها زمانی که اقدام به شروع حرکت می‌کنید یک گاز خلاص خورده در واقع خودرو گاز نمی‌خورد و یکباره با یک ضربه شروع به حرکت می‌کند.

در بعضی از مواقع ممکن است هنگام توقف این ضربه را حس کنید جوری که انگار کسی از پشت به ماشین شما ضربه زده. برای دریافت اطلاعات کاملتر به صفحه علت تقه زدن گیربکس ساندرو اتومات مراجعه نمایید

گاز هرز بین تعويض دنده ۱ به ۲ ساندرو اتومات

❌️ ایراد عدم توانایی یا کم شتاب بودن خودرو ساندرو گیربکس اتوماتیک.

گاهی اوقات پیش می آید که حس میکنید خودروی خود در سربالایی ها شتاب لازم و کافی را برای سبقت گرفتن و حرکت کردن ندارد.

این مسئله دو علت کلی دارد :این ایراد میتواند از پیشرانه یا موتور خودرو و یا در گیربکس اتوماتیک خودرو ساندرو نیز باشد.

برای رفع ایراد اگر ایراد مربوط به موتور خودرو باشد باید خودرو از لحاظ سیستم سوخت رسانی مورد بررسی قرار گیرد و اگر مربوط به گیربکس اتوماتیک باشد باید توسط متخصص گیربکس اتوماتیک بازدید شده و تست استال که مربوط به قدرت و کشش خودرو می باشد بر روی خودرو انجام شود به دلیل اینکه این تست می‌تواند باعث آسیب رساندن به گیربکس اتوماتیک شود. باید این تست توسط متخصص گیربکس اتوماتیک و نه مالک خودرو انجام شود.

عیب یابی این مسئله در مجموعه گیربکس یار رایگان انجام خواهد شد و کمتر از ۱۰ دقیقه زمان میبرد.

خلاص کردن گیربکس ساندرو از P

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که زمانی که باتری شما به علت خرابی خالی و بدون ولتاژ شده و برق پشت آمپر شما نیامده و نیازمند حرکت دادن ماشین به جلو یا عقب و بوکسل کردن آن باشید اما به دلیل خارج نشدن دست دنده از حالت پارک این کار برای شما امکان‌پذیر نباشد در ویدیو زیر به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه خودرو خود را در صورت عدم وجود باتری یا به دلیل نقص فنی از حالت پارک خارج کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو شامل موارد زیادی می‌باشد که نسبت به خرابی آنها می‌تواند هزینه آن متغیر باشد برای مثال اگر در تعمیر گیربکس اتوماتیک رنوسان رو خرابی به صورتی باشد که نیاز شود گیربکس به طور کامل از روی ماشین باز شود و گیربکس سرویس کامل و تعمیر اساسی شود هزینه نسبتا زیادی برای مالک خودرو به همراه خواهد داشت علاوه بر آن خودرو چند روز برای تعمیرات در تعمیرگاه نگه داشته می‌شود اما اگر خرابی خودرو مربوط به قطعاتی باشد که برای تعویض آنها نیاز به باز شدن کامل گیربکس از روی خودرو نباشد و اصطلاحا بشود روی کار آن را تعمیر کرد هزینه به نسبت چند برابر کاهش پیدا می‌کند مثلاً اگر خرابی مربوط به قطعه‌ای به نام شیر برقی باشد شیر برقی گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو خراب شود این قطعه با توجه به اینکه تعویض آن می‌تواند حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان هزینه بر باشد زیرا شیر برقی را می‌توان روی خودرو ظرف یک و نیم الی دو ساعت تعویض نمود.

به طور کل هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو می‌تواند از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان نوسان داشته باشد و این مبلغ می‌تواند با تشخیص و عیب یابی صحیح به حداقل خود برسد.

مشخصات گیربکس  ساندرو اتومات

گیربکس اتوماتیک ساندرو

خودرو رنو ساندرو اتومات دارای یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت کشور فرانسه می باشد این خودرو با نام انحصاری DP0 به گیربکس AL4 معروف است.
گیربکس بر روی بسیاری از خودرو های ساخت کشور فرانسه مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل زیاد بودن خودروهای فرانسوی در ایران یکی از پرمصرف ترین گیربکس های اتوماتیک حال حاضر کشور ما به حساب می آید.

برای مثال این گیربکس بر روی خودروهای گروه پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۷ پژو پارس با موتور TU5 و در گروه خودروسازی رنو در خودروهای مگان و ساندرو و داستر و ال90 و در گروه سیتروئن بر روی سیتروئن C5 و زانتیا اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه در رابطه با تعمیرات و انواع خرابی ها و عیب یابی و راه های پیشگیری از خرابی و سرویس و نگهداری گیربکس اتوماتیک
ساندرو یا همان AL4 بحث می کنیم.

 

قیمت گیربکس اتوماتیک  ساندرو :

جهت استعلام قیمت روز گیربکس اتومات رنو ساندرو با شماره 09124864095 تماس حاصل نمایید

سرویس دوره ای و روغن تعمیر گیربکس ساندرو اتوماتیک

فیلتر روغن گیربکس اتومات ساندرو

مهمترین نکته در رابطه با سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو به این نکته می توان اشاره کرد که به دلیل وجود داشتن فیلتر روغن یا صافی روغن این مدل گیربکس اتوماتیک در داخل گیربکس باید بسیار نسبت به تعویض روغن این گیربکس توجه زیادی کرد چراکه در صورت تاخیر در تعویض روغن از تاریخ مشخص شده به مرور زمان روغن گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو کثیف شده و به دنبال آن فیلتر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو را نیز کثیف میکند و با کثیف شدن فیلتر گرفتگی در فیلتر گیربکس به وجود می آید که این امر با عیوبی مانند ضربه زدن و گاز هرز همراه خواهد بود و برای تعویض این فیلتر باید گیربکس به طور کامل از روی خودرو پیاده شده و به طور کامل اوراق شود که این امر باعث بروز هزینه‌های زیادی برای مالک خودرو می باشد
به همین دلیل توصیه تیم فنی تعمیرگاه تخصصی گیربکس یار به مالکان این خودروها این است که نسبت به تعویض روغن در زمان مشخص حساسیت بیشتری داشته باشند.

ودیو در رابطه فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک و ضربات عدم تعویض به موقع آن

فیلتر روغن گیربگس رنو ساندرو

از یک پوشش فلزی یک پوشش پلاستیکی در جلو و عقب و یک نمد در داخل فیلتر تشکیل شده که نمد نقشه گرفتن جرم کثیفی و پلیسه ها را دارد

روغن گیربکس اتوماتیک ساندرو

 

روغن گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو از دسته ی روغن هیدرولیک میباشد و روغن آن به دلیل ویسکوزیته ی پایینی که دارد رقیق تر از روغن موتور است.

 

روغن گیربکس اتوماتیک ساندرو باید از لحاظ فرمول شیمیایی مطابق این نوع گیربکس باشد.

و این روغن با سایر روغن های دیگر گیربکس های اتوماتیک متفاوت‌ است

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ساندرو

تعویض روغن گیربکس ساندرو اتومات به دو روش انجام می‌شود

۱به روش تعویض از پیچ تخلیه

در این روش هنگامی که پیچ تخلیه گیربکس را باز کرده نصف روغن یعنی ۳ لیتر از آن خارج خواهد شد که برای اینو تعویض باید هر ۱۵ هزار کیلومتر اقدام به تعویض نمود این روش نسبت به روش بعدی بیشتر پیشنهاد می‌شود.

2 به روش تعویض به طور کامل

در این روش برای تعویض با استفاده از روش‌هایی که متخصص گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند استفاده از دستگاه ساکشن که تعویض روغنی استفاده می‌کند می‌توان حجم کامل روغن گیربکس را تعویض نمود.

در این روش باید پس از ۳۰ هزار کیلومتر روغن را تعویض کرد.

هشدار :استفاده از دستگاه ساکشن (مغازههای تعویض روغنی )سبب خرابی گیربکس اتوماتیک
ساندرو al4 می شود!!

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو استپ وی
تعمیر گیربکس ساندرو

دومین نکته در رابطه با تعویض روغن گیربکس اتومات رنو ساندرو عدم استفاده از دستگاه ساکشن برای تخلیه کامل حجم روغن در این مدل گیربکس ها می باشد.
زمانی که شما برای تعویض روغن اقدام می کنید با باز کردن پیچ تخلیه تنها نصف حجم روغن که ۳ لیتر از کل شش لیتر حجم روغن داخل گیربکس است خالی می شود و برای خالی کردن کامل حجم روغن باید از دستگاه ساکشن استفاده شود
در حقیقت زمانی که شما با استفاده از دستگاه ساکشن اقدام به خالی کردن کامل حجم روغن گیربکس می‌کنید با ساکشن و مکش تمامی ضایعات روغن سوخته و رسوبات داخل گیربکس را به داخل فیلتر یا همان صافی روغن گیربکس راهی می کنید و همین باعث گرفتگی یا کیپ شدن فیلتر روغن موجود در گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو شما می شود
بسیاری از مالکان خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک ساندرو بعد از تعویض روغن با استفاده از دستگاه ساکشن با کارشناسان ما تماس می گیرند و در رابطه با وجود مشکلاتی مانند عدم روان بودن خودرو ،گاز هرز خوردن و ضربه زدن در حین تعویض دنده ها شکایت می کنند.
و تمام این مشکل ها به نسبت مرور زمان به خسارت های زیادی منتهی میشود که ناشی از عدم اطلاع از روش های نگهداری مدل گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو اسپ وی میباشد.

مجموعه گیربکس یار برای رفع این مشکل بزرگ و تعویض حجم کامل روغن گیربکس اتومات از یک دستگاهی ویژه که بسیار متفاوت با دستگاه ساکشن می باشد بهره می گیرد که هیچگونه آسیبی به فیلتر روغن گیربکس اتومات شما در زمان تعویض روغن وارد نمی شود وبا استفاده از بهترین روغن های با کیفیت و دارای ضمانت ،تمامی روغن داخل گیربکس اتومات را با شستشوی کامل در حضور شما مشتریان محترم تعویض می کند

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک ساندرو :

گیبرکس رنو ساندرو
گیربکس ساندرو

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

در گیربکس های اتوماتیک ساندرو یا همان AL4 یکسری قطعات مصرفی وجود دارند که طبق تعرفه کمپانی سازنده این گیربکس باید پس ازطی 120 الی 180 هزار کیلومتر سرویس گیربکس انجام شود و این قطعات مصرفی تعویض شوند که در صورت عدم توجه به این مسئله بعد از تمام شدن موعد مشخص شده برای سرویس؛ گیربکس با ایرادهایی که در بالا ذکر شد مواجه می‌شود که مالک خودرو بعد از مراجعه به تعمیرگاه و باز کردن گیربکس برای تعمیر علاوه بر پرداخت کردن هزینه‌های مربوط به قطعات مصرفی باید هزینه‌های اضافه تر بابت خسارت ناشی از بی توجهی و عدم سرویس به موقع گیربکس پرداخت کند.

زیرا در صورت عدم سرویس به موقع گیربکس این مسئله باعث خراب شدن دیگر قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک شما نیز می شود.

قطعات مصرفی در گیربکس اتوماتیک ساندرو (AL4)

دو عدد باند ترمزی

باند گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو
باند ترمز گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

باند ترمزی گیربکس اتوماتیک AL4در رابطه با باندهای ترمزی باید گفت که عملکرد این بانک ها شبیه به عمل کردن لنت های چرخ می باشد همانطور که لنت ترمز خودروها بعد از پیمایش کیلومتری مشخص تمام می شوند باندهای ترمزی هم بعد از از پیمایش ۱۰۰ الی ۱۶۰ هزار کیلومتر در داخل گیربکس اتومات تمام می شود اما مسئله مهم تر این است که اگر این باندها در زمان مشخص شده تعویض نشود باعث تراشیدن و خراب کردن کاسه ای که داخل آنها قرار گرفته اند میشود مانند لنت ترمزی که تمام شده و دیسک چرخ را میخورد دیسک را خراب میکند.پس مالکان خودروهای دارای گیربکس اتومات که به خودرو خود توجه دارند می بایست این نکات را فراموش نکنند و با سرویس به موقع گیبرکس اتومات خود از هزینه های بسیار بالا جلوگیری نمایند

در ودیو ی زیر نحوه‌ی کارکرد باند را خواهید دید.

شیر برقی  گیربکس اتومات ساندرو یا al4

شیر برقی گیربکس اتوماتیک ساندرو AL4

در رابطه با شیر برقی ها گیربکس اتومات ساندرو یا al4 باید گفت که یکی از دلایل روشن شدم چراغ فنر مانند در پشت آمپر شیر برقی است.

شیر برقی از یک هسته با خاصیت الکترومغناطیسی و یک فنر و یک سیم پیچ یا سلف که قطعه ای برقی است تشکیل شده ،شیر برقی ها بسته وظیفه ی آنها کاربردهای مختلفی در گیربکس اتوماتیک دارند
اما رایج ترین کار شیر برقی ها در گیربکس اتوماتیک باز و بسته کردن مسیر روغن برای درگیر شدن کلاچ ها و تعویض دنده ها است.
و در صورت خرابی شیربرقی گیربکس با ایراد ضربه یا اصطلاحاً تقه مواجه خواهد شد
این شیر برقی ها نقش بسیار کاربردی را در تمامی گیربکس های اتوماتیک ایفا می کنند.

روشن شدن چراغ چک گیربکس در گیربکس اتوماتیک ساندرو

زمانی که خودرو در حال حرکت تقه شدیدی بزند و چراغ چک گیربکس که به صورت فنر می باشد روشن شود خودرو به حالت اضطراری در میاید و در دنده 3 باقی میماند و تا زمانی که خودرو خاموش و روشن نشود از این حالت خارج نمی شود و معمولا این مشکل در حالت سرد بودن خودرو بوجود می اید که در این صورت باید دستگاه دیاگ وصل شود و در بیشتر این موارد کم شدن روغن و یا خرابی شیر برقی (Solenoid) وجود دارد معمولا در دستگاه دیاگ عبارت: Fault in pressure regulation ) variation recommendation) به معنای مشکل در عملکرد سیستم فشار (شیر برقی خراب می باشد) مشاهده می شود اجرت تشخیص وتعویض و تعمیر شیربرقی یک و نیم میلیون تومان می باشد مدت زمان تعمیر حدود 3 ساعت می باشد و شامل گارانتی می باشد.

البته در 10% خودروها که شامل این ایراد هستند نیاز به تعمیر اساسی گیربکس به دلیل خوردگی باند و خرابی توپی و فرار روغن دارند در صورتی که مشکلات فرار روغن و کم بودن روغن را نداشته باشید با تعویض شیر برقی های بالا( سمت چپ ) مشکل نیز رفع می شود جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09124864095تماس حاصل نمایید

کیت رینگ و پیستون در تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

پیستون گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

پیستون های گیربکس اتوماتیک ساندرو یا همان Al4 با اعمال فشار روغن پشت آن ها باعث درگیری کلاچ ها و تعویض دنده می شوند و جنس لاستیک مانندی دارند که بسته به مرغوبیت روغنی که برای گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود بعد از مدتی خشک شده و نمی تواند صفحات مربوط به خود را به طور کامل فشرده و درگیر کند و باعث هرز گردی یا اصطلاحا بکس و باد کردن در صفحات و سوختن صفحات و در نهایت از سوختن گیربکس میشود

فیلتر روغن و روغن با کیفیت گیربکس اتومات از دیگر قطعات مصرفی

فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک ساندرو
Gearbox-AL4-OIL-Filter-AL4-207-207-sandro-pars

اصلی بودن فیلتر روغن در تمیز سازی و عدم کاهش فشار روغن نقش بسیارمهمی دارد گاهاً تنها تقلبی بودن فیلتر روغن گیربکس اتومات ساندرو یا AL4 خود به تنهایی میتواند باعث ایراد های بسیاری از جمله سوختن کامل گیربکس شود. گیربکس یار در خصوص کلیه قطعات مصرفی به شما گارانتی می دهد

نمایی از قطعات مهم و مصرفی (کاسه نمد، سنسور، رینگ، پیستون، باند، شافت، شیر برقی و…) داخل گیربکس اتوماتیک AL4

کاسه نمد، سنسور، رینگ، پیستون، باند، شافت، شیر برقی و.. داخل گیربکس اتوماتیک al4

✅️نکات مهم در کاهش خرابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو یا AL4:

1.هرگز قبل از توقف کامل ،اهرم دست دنده را روی حالت p قرار ندهید.

2.هرگز قبل از توقف کامل اهرم دستبند را روی حالت دی یا r (از جلو به عقب یا عقب به جلو) نگذارید
3.برای بکسل کردن خودرو خاموش هیچگاه از هل دادن و کشیدن خودرو روی زمین حتی زمانی که گیربکس در حالت N قرار دارد استفاده نکنید.

4.برای خودروهای دیفرانسیل عقب یا4WD حتماً باید از خودروبر هایی که که خودرو را به طور کامل حمل میکنند استفاده شود.
5.هرگز برای کم شدن سرعت خودرو از نگه داشتن دسته دنده گیربکس روی دنده های پایین در حالت دستی استفاده نکنید.
6.به هیچ وجه با دور موتور بالاتر از حد نرمال موتور( زمانی که گیربکس در حالت P یا N قرار دارد) اقدام به شروع حرکت و گذاشتن ناگهانی اهرم دست دنده روی حالت D (لانچ) نکنید.

انواع گیربکس ساندر و تعمیرات

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو به دو دسته کلی و جزئی تقسیم می‌شود برای مثال برای تعمیرات کلی گیربکس باید گیربکس به طور کامل از روی خودرو باز شده و قطعات مصرفی آن تعویض و اصطلاحا گیربکس اورهال شود  این تعمیر معمولاً بین ۲ الی ۴ روز زمان می‌برد،اما یک سری از ایرادات را می‌توان روی کار و بدون باز کردن کامل گیربکس انجام داد که اصطلاحا آن تعمیر روی کار می‌گویند.

که این مدل تعمیر کم هزینه‌تر و زودتر نسبت به تعمیرات کلیه گیربکس انجام می‌شود.

در مجموعه گیربکس یار سعی ما بر روی این است که ایرادات گیربکس‌های اتوماتیک خودرو شما را روی کار تعمیر کرده تا هم در زمان و هم درهزینه شما صرفه‌جویی شود.

 

بهترین تعمیرگاه گیربکس ساندرو اتومات

بهترین تعمیرگاه گیربکس ساندرو اتومات تعمیرگاهی می‌باشد ایرادات گیربکس اتوماتیک ساندرو را با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن برطرف کند.

در تعمیرگاه گیربکس یار با برسی دقیق ایراد گیربکس اتوماتیک ساندرو و با توجه به ایرادات مشابه و تجربه خود نقدترین عیب یابی را که مهمترین نکته در تعمیرات گیربکس اتوماتیک هست را انجام داده و طرح هزینه و وقت شما صرفه‌جویی خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر از بهترین تعمیرگاه گیربکس ساندرو به پیج اینستاگرام ما به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

Gearbox_yar

شماره تماس جهت هماهنگی و مشاوره برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک ساندرو

طاهری:

۰۹۱۲۴۸۶۴۰۹۵

۰۹۳۹۴۸۶۲۹۷۰

 

3/5 - (24 امتیاز)

About The Author

سلام محمد طاهری هستم با مدارک برق و مکانیک و تنظیم موتور هودرو های سواری از سازمان فنی حرفه ای کشوری و مدرک بین‌المللی تعمیر گیربکس اتوماتیک و مدرک کارشناسی برق الکترونیک. در خدمت شما برای رفع مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی شما...

Comments (10)

  1. سلام
    روغن مناسب برای گیربکس اتوماتیک ساندرو چیست؟

      • admin
      • شهریور 26, 1402 at 15:24 ب.ظ

      روغن گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو از نوع روغن هیدرولیک و روغن مخصوص گیربکس al4 می‌باشد که باید فرمول شیمیایی آن مختص گیربکس اتوماتیک Al4 باشد

    • غلام
    • شهریور 14, 1402 at 11:44 ق.ظ

    سلام
    زمان تعویض زوغن گیربکس اتوماتیک ساندرو و نوع روغن رو بفرمایید
    ممنون

      • admin
      • شهریور 17, 1402 at 01:35 ق.ظ

      سلام
      تعویض روغن گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو به طور کامل هر ۳۰ هزار کیلومتر می‌باشد

    • احمد
    • شهریور 16, 1402 at 22:05 ب.ظ

    سلام من ساندرو اتومات دارم تو سرازیری با 50 تا میرم از دنده 2 به 3 لگد می خوره علتش چیه

      • admin
      • شهریور 26, 1402 at 15:23 ب.ظ

      سلام وقت بخیر باید خودرو خود را برای بازدید و عیب یابی به مجموعه بیاورید لگد زدن در دنده ۲ به ۳ با سرعت ۵۰ کیلومتر هر ساعت در سرازیری دلایل مکانیکی و برقی مختلفی دارد

    • admin
    • شهریور 17, 1402 at 01:10 ق.ظ

    سلام
    هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو چقدر است؟

      • admin
      • شهریور 17, 1402 at 01:29 ق.ظ

      سلام گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو به اندازه ۶ لیتر روغن حجم دارد و با توجه به قیمت و نوع کیفیت روغن میتواند این هزینه متغیر باشد روغن از لیتری ۳۰۰ هزار تومان تا لیتری ۶۰۰ هزار تومان متغیر است

    • علی
    • مهر 1, 1402 at 02:30 ق.ظ

    سلام
    گیربکس ساندرو چقدر کار میکند

      • admin
      • مهر 3, 1402 at 18:35 ب.ظ

      سلام گیربکس اتوماتیک ساندرو یک سری قطعات مصرفی دارد که باید بین ۱۲۰ الی ۱۸۰ هزار کیلومتر تعویض شود و اصطلاحا گیربکس اورهال شود

نوشتن کامنت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Call Now Button