207gearbox-repair

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 

مشکلات گیربکس اتومات ۲۰۷👇

1. تقه (ضربه) زدن و گاز هرز خوردن(گاز اضافه خوردن)هنگام تعویض دنده یا شروع حرکت در حالت سرد و گرم.

2.عدم کشش خودرو در سر بالایی ها

3.ضربه ی شدید هنگام توقف در پشت چراق قرمز یا شروع حرکت

4.صدای زوزه یا هر صدایی از داخل گیربکس

5.گیر کردن بر روی یک دنده(دنده ی سه)

6.روشن شدن چراغ  Sو برف یا چراغ چرخ دنده زرد رنگ در ۲۰۷ های جدید.

7.روغن ریزی مربوط به گیربکس

8.نشان ندادن یا اشتباه نشان دادن حالت دنده در پشت آمپر

9.خلاص کامل شدن و جلو یا عقب نداشتن.

و…

ایرادات مد نظر در مورد خودرو ی خود را از گزینه های زیر انتخاب کنید تا اطلاعات مورد نظر را بدست آورید👇

تخصصی ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷

 

فهرست مطالب نمایش

مشکلات گیربکس اتوماتیک 207

همچنین در ادامه می توانید با مطالعه این صفحه از مشخصات گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ و قطعات مصرفی داخل آن و زمان سرویس و هزینه های آن مطلع شوید زمانی تقریبی مطالعه ۱۰ دقیقه می باشد.

✔️اگر خودروی پژو ۲۰۷ شما از مدل ۹۶ به بالا هست ایراد شایع در گیربکس های۲۰۷ ایرانیزه را در ویدیوهای زیر مشاهده کنید.


علت روشن شدن چراغ چک گیربکس ۲۰۷ در اول صبح

❕️یکی از ایرادات رایج در ۲۰۷ اتوماتیک روشن شدن چراغ گیربکس در اول صبح است که این ایراد به شرح زیر میباشد

زمانی که خودرو را پس چند ساعت خاموشی روشن کرده و اقدام به حرکت می‌کنید با اولین تعویض دنده خودرو یه ضربه زده و چراغ چک گیربکس روشن می‌شود ود دیگر دنده تعویض نخواهد شد و خودرو شنگین شده و در حالت منوال عدد دنده نمایش داده نمیشود‌.

⚙️برای رفع موقت این حالت باید ماشین رو خاموش و روشن کنیم.

تقه زدن گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷

👇👇👇👇👇👇👇👇👇

❗️در ویدیو ی زیر ایراد تقه زدن در هنگام توقف در پشت چراغ قرمز یا تقه زدن اول حرکت پس از توقف (گاز خلاص خوردن و یک ضربه زدن) را از زبان دارنده پژو ۲۰۷ می‌شنویم.برای اطلاعات بیشتر به صفحه تقه زدن گیربکس اتوماتیک 207 مراجعه نمایید

 

ضربه زدن گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

 

لگد زدن گیربکس ۲۰۷ اتومات

 

یکی از ایراد های رایج در گیربکس های al4 نصب شده بر روی خودرو پژو ۲۰۷ اتومات که بیشتر در خودروهای ۲۰۷ ایرانیزه مدل ۹۶ به بعد اتفاق می افتد ضربه هنگام ایست کامل به طوری که کسی از پشت به خودرو می کوبد یا زمانی که خودرو از حرکت ایستاده و مجدداً شروع به حرکت می کند ابتدا خودرو یک گاز خلاص خورده و بعد با یک ضربه شروع به حرکت می کند این ایراد معمولاً در زمان گرم شدن خودرو اتفاق می افتد.

مجموعه گیربکس یار این ایراد را در کمترین زمان ممکن و با ضمانت برای مالکان محترم خودرو ۲۰۷ اتوماتیک برطرف میکند.

علت ایراد روشن شدن آلارم گیربکس یا چراغ چک گیربکس ۲۰۷

چراغ چک گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

در این حالت ممکن است  تقه خوردن همزمان و سنگین شدن و عدم تعویض دنده خودرو اتفاق بیافتد.

لازم به ذکر است در این حالت دنده بر روی حالت منوآل (دستی) نشان داده نمی‌شود

نکته:چراغ چک گیربکس در ۲۰۷ های ایرانیزه به شکل چرخ دنده زرد و در ۲۰۷ های قدیمی تر به شکل S * میباشد

مشکلات رایج در تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

شاید برای شما پیش آمده باشد که زمانی که اول صبح یا مواقعی که ماشین سرد است اقدام به حرکت کرده باشید و خودرو با اولین یا دومین تعویض دنده ضربه ای زده و چراغ چک گیربکس که در ۲۰۷ های جدید چرخنده زرد و در ۲۰۷ های قدیمی Sو * می باشد روشن شده و خودرو به حالت اضطراری برود در این مواقع با روشن و خاموش کردن خودرو این حالت موقتاً تا زمانی که دوباره خودرو کاملا سرد شود برطرف میشود.

برای رفع مشکل نیازی به باز کردن کامل گیربکس نیست و روی کار گیربکس تعمیر میشود زمان تعمیر ۱ الی ۲ ساعت می باشد.

علت روشن شدن دائمی چراغ چرخ دنده در ۲۰۷ اتوماتیک

برای دیدن ویدیو به صورت تمام صفحه گزینه بزرگ کردن صفحه در پایین ویدیو را بزنید


علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 207

تقه زدن یا ضربه زدن در گیربکس های اتوماتیک دلایل بسیار زیادی دارد که می تواند حتی این ایراد از گیربکس نباشد مثل خرابی دسته موتور ها که ایرادی خارج از ایراد های مربوط به گیربکس اتوماتیک است و ربطی به سیستم گیربکس ندارد اما با خرابی و پارگی دسته موتور ها خودرو در هنگام تعویض دنده تقه میزند.

برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام مراجعه کنید : Gearbox_yar

ایرادات برقی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷

یکی دیگر از دلایل روشن شدن چراغ چک گیربکس ایرادات برقی گیربکس بوده ایراد برقی می تواند از کامپیوتر گیربکس سیم کشی و یا حتی به برقی به وجود آمده در سنسور های مربوط به موتور مثل دریچه گاز یا حتی کامپیوتر موتور باشد که این مسئله باید توسط متخصص گیربکس اتوماتیک آشنا به مبانی برق خودرو با استفاده از دستگاه دیاگ بررسی شود.

تیم تخصصی گیربکس یار ایرادات برقی مربوط به اتوماتیک خودرو پژو ۲۰۷ بررسی کرده و آنها را در کمترین زمان ممکن حل خواهد کرد.

برای دیدن ودیو های بیشتر در مورد گیربکس ۲۰۷ اتوماتیک و مشکلات گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ پیج اینستاگرام ما به آدرس gearbox_yar اینجا کلیک کنید

مشخصات گیربکس اتوماتیک 207 (AL4)

گیربکس اتوماتیک 207 (AL4)

گیربکس اتوماتیک 207 (AL4)

خودرو پژو 207 دارای یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت کشور فرانسه می باشد این خودرو با نام انحصاری DP0 به گیربکس AL4 معروف است
گیربکس بر روی بسیاری از خودرو های ساخت کشور فرانسه مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل زیاد بودن خودروهای فرانسوی در ایران یکی از پرمصرف ترین گیربکس های اتوماتیک حال حاضر کشور ما به حساب می آید.

برای مثال این گیربکس بر روی خودروهای گروه پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۷ پژو پارس با موتور TU5 و در گروه خودروسازی رنو در خودروهای مگان و ساندرو و داستر و ال90 و در گروه سیتروئن بر روی سیتروئن C5 و زانتیا اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه در رابطه با تعمیرات و انواع خرابی ها و عیب یابی و راه های پیشگیری از خرابی و سرویس و نگهداری گیربکس اتوماتیک
207 یا همان AL4 بحث می کنیم

برای اطلاعات آموزشی بیشتر با کیلیک بر روی نوشته به پیج اینستاگرام ما به آدرسGearboxyar مراجعه کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207

هزینه تعمیر گیربکس اتومات پژو ۲۰۷ بستگی به لوازم مورد نیاز گیربکس می‌باشد معمولاً در سرویس کلی و تعمیر اساسی گیربکس ۹۰ درصد قطعات مصرفی که در ادامه به طور کامل توضیح داده‌ایم تعویض خواهند شد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ از 500 هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد.

برای مثال تعویض شیر برقی بسته به نوع کیفیت شیر برقی از ۲ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان متغیر است اما تعمیر اساسی گیربکس و اورحال کامل قطعات مصرفی با قطعات اورجینال از ۲۰ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون تومان می‌تواند تغییر کند.

قیمت گیربکس اتوماتیک 207 :

برای اطلاع از قیمت گیربکس اتوماتیک AL4 با اجرت نصب در تعمیرگاه گیربکس یار تماس حاصل فرمایید، گیربکس مذکور دارای شش ماه گارانتی می باشد جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09124864095 تماس حاصل نمایید

روغن گیربکس اتومات 207

فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک

مهمترین نکته در رابطه با سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک 207 به این نکته می توان اشاره کرد که به دلیل وجود داشتن فیلتر روغن یا صافی روغن این مدل گیربکس اتوماتیک در داخل گیربکس باید بسیار نسبت به تعویض روغن این گیربکس توجه زیادی کرد چراکه در صورت تاخیر در تعویض روغن از تاریخ مشخص شده به مرور زمان روغن گیربکس اتوماتیک 207 کثیف شده و به دنبال آن فیلتر گیربکس اتوماتیک 207 را نیز کثیف میکند و با کثیف شدن فیلتر گرفتگی در فیلتر گیربکس به وجود می آید که این امر با عیوبی مانند ضربه زدن و گاز هرز همراه خواهد بود و برای تعویض این فیلتر باید گیربکس به طور کامل از روی خودرو پیاده شده و به طور کامل اوراق شود که این امر باعث بروز هزینه‌های زیادی برای مالک خودرو می باشد
به همین دلیل توصیه تیم فنی تعمیرگاه تخصصی گیربکس یار به مالکان این خودروها این است که نسبت به تعویض روغن در زمان مشخص حساسیت بیشتری داشته باشند.

هشدار :استفاده از دستگاه ساکشن (مغازههای تعویض روغنی )سبب خرابی گیربکس اتوماتیک207 al4 می شود!!

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

نکته در رابطه با تعویض روغن گیربکس اتومات 207 عدم استفاده از دستگاه ساکشن برای تخلیه کامل حجم روغن در این مدل گیربکس ها می باشد.
زمانی که شما برای تعویض روغن اقدام می کنید با باز کردن پیچ تخلیه تنها نصف حجم روغن که ۳ لیتر از کل شش لیتر حجم روغن داخل گیربکس است خالی می شود و برای خالی کردن کامل حجم روغن باید از دستگاه ساکشن استفاده شود
در حقیقت زمانی که شما با استفاده از دستگاه ساکشن اقدام به خالی کردن کامل حجم روغن گیربکس می‌کنید با ساکشن و مکش تمامی ضایعات روغن سوخته و رسوبات داخل گیربکس را به داخل فیلتر یا همان صافی روغن گیربکس راهی می کنید و همین باعث گرفتگی یا کیپ شدن فیلتر روغن موجود در گیربکس اتوماتیک
207 شما می شود.

بسیاری از مالکان خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک 207 بعد از تعویض روغن با استفاده از دستگاه ساکشن با کارشناسان ما تماس می گیرند و در رابطه با وجود مشکلاتی مانند عدم روان بودن خودرو ،گاز هرز خوردن و ضربه زدن در حین تعویض دنده ها شکایت می کنند.
و تمام این مشکل ها به نسبت مرور زمان به خسارت های زیادی منتهی میشود که ناشی از عدم اطلاع از روش های نگهداری مدل گیربکس اتوماتیک
207 یا همان  AL4 میباشد.

مجموعه گیربکس یار برای رفع این مشکل بزرگ و تعویض حجم کامل روغن گیربکس اتومات از یک دستگاهی ویژه که بسیار متفاوت با دستگاه ساکشن می باشد بهره می گیرد که هیچگونه آسیبی به فیلتر روغن گیربکس اتومات شما در زمان تعویض روغن وارد نمی شود وبا استفاده از بهترین روغن های با کیفیت و دارای ضمانت ،تمامی روغن داخل گیربکس اتومات را با شستشوی کامل در حضور شما مشتریان محترم تعویض می کند

هزینه تعویض روغن گیربکس ۲۰۷ اتومات

هزینه تعویض روغن به نوع تعویض و روش تعویض بستگی دارد برای مثال اگر شما بخواهید روغن را از پیش تخلیه تعویض کنید صف حجم روغن گیربکس ۳ لیتر می‌باشد خالی شده و تعویض می‌شود و در این روش دستمزد تعویض روغن ناچیز است

اما اگر بخواهید روغن را به طور کامل تعویض کنید با شست و شو حرف روغن ستفاده می‌شود و دستمزد تعویض روغن به طور کامل به همراه شستشو بدون استفاده از ستگاه ساکشن که به گیربکس شما آسیب می‌رساند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد

و اما قیمت روغن گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بسته به کیفیت روغن و برند روغن متغیر است.

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک 207:

در گیربکس اتوماتیک 207 یا همان AL4 یکسری قطعات مصرفی وجود دارند که طبق تعرفه کمپانی سازنده این گیربکس باید پس ازطی 100 الی 160 هزار کیلومتر سرویس گیربکس انجام شود و این قطعات مصرفی تعویض شوند که در صورت عدم توجه به این مسئله بعد از تمام شدن موعد مشخص شده برای سرویس؛ گیربکس با ایرادهایی که در بالا ذکر شد مواجه می‌شود که مالک خودرو بعد از مراجعه به تعمیرگاه و باز کردن گیربکس برای تعمیر علاوه بر پرداخت کردن هزینه‌های مربوط به قطعات مصرفی باید هزینه‌های اضافه تر بابت خسارت ناشی از بی توجهی و عدم سرویس به موقع گیربکس پرداخت کند.

زیرا در صورت عدم سرویس به موقع گیربکس این مسئله باعث خراب شدن دیگر قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک شما نیز می شود.

قطعات مصرفی در گیربکس اتوماتیک 207 (AL4)

 

باند ترمزی گیربگس اتوماتیک ۲۰۷

باند ترمزی گیربکس اتوماتیک AL4 یا 207

باند ترمزی گیربکس اتوماتیک AL4 یا 207

در رابطه با باندهای ترمزی باید گفت که عملکرد این بانک ها شبیه به عمل کردن لنت های چرخ می باشد همانطور که لنت ترمز خودروها بعد از پیمایش کیلومتری مشخص تمام می شوند باندهای ترمزی هم بعد از از پیمایش ۱۰۰ الی ۱۶۰ هزار کیلومتر در داخل گیربکس اتومات تمام می شود اما مسئله مهم تر این است که اگر این باندها در زمان مشخص شده تعویض نشود باعث تراشیدن و خراب کردن کاسه ای که داخل آنها قرار گرفته اند میشود مانند لنت ترمزی که تمام شده و دیسک چرخ را میخورد دیسک را خراب میکند.پس مالکان خودروهای دارای گیربکس اتومات که به خودرو خود توجه دارند می بایست این نکات را فراموش نکنند و با سرویس به موقع گیبرکس اتومات خود از هزینه های بسیار بالا جلوگیری نمایند.

❗️در ودیو زیر میتوانید با نحوه ی کار کرد باند و خرابی آن و تاثیرات خرابی آن بر روی قطعات دیگر آشنا شوید

 

شیر برقی گیربکس اتوماتیک 207 یا al4

شیر برقی گیربکس اتوماتیک AL4 یا 207

شیر برقی گیربکس اتوماتیک AL4 یا 207

در رابطه با شیر برقی ها گیربکس اتومات207 یا al4 باید گفت که شیر برقی از یک هسته با خاصیت الکترومغناطیسی و یک فنر و یک سیم پیچ یا سلف که قطعه ای برقی است تشکیل شده ،شیر برقی ها بسته وظیفه ی آنها کاربردهای مختلفی در گیربکس اتوماتیک دارند
اما رایج ترین کار شیر برقی ها در گیربکس اتوماتیک باز و بسته کردن مسیر روغن برای درگیر شدن کلاچ ها و تعویض دنده ها می باشد.
و در صورت خرابی شیربرقی گیربکس با ایراد ضربه یا اصطلاحاً تقه مواجه می‌شود.
این شیر برقی ها نقش بسیار کاربردی را در تمامی گیربکس های اتوماتیک ایفا می کنند.

 

روشن شدن چراغ چرخ دنده در گیربکس اتوماتیک 207

زمانی که خودرو در حال حرکت تقه شدیدی بزند و چراغ اسپرت و برف یا Sport & Snow روشن شود خودرو به حالت اضطراری در میاید و در دنده 3 باقی میماند و تا زمانی که خودرو خاموش و روشن نشود از این حالت خارج نمی شود و معمولا این مشکل در حالت سرد بودن خودرو بوجود می اید که در این صورت باید دستگاه دیاگ وصل شود و در بیشتر این موارد کم شدن روغن و یا خرابی شیر برقی (Solenoid) وجود دارد معمولا در دستگاه دیاگ عبارت: Fault in pressure regulation ) variation recommendation) به معنای مشکل در عملکرد سیستم فشار (شیر برقی خراب می باشد) مشاهده می شود اجرت تشخیص وتعویض و تعمیر شیربرقی یک و نیم میلیون تومان می باشد مدت زمان تعمیر حدود 3 ساعت می باشد و شامل گارانتی می باشد.

البته در 10% خودروها که شامل این ایراد هستند نیاز به تعمیر اساسی گیربکس به دلیل خوردگی باند و خرابی توپی و فرار روغن دارند در صورتی که مشکلات فرار روغن و کم بودن روغن را نداشته باشید با تعویض شیر برقی های بالا( سمت چپ ) مشکل نیز رفع می شود جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09124864095تماس حاصل نمایید

کیت رینگ و پیستون ها در گیربکس اتوماتیک 207 یا AL4

پیستون های گیربکس اتوماتیک 207

پیستون های گیربکس اتوماتیک 207 ، یا همان Al4 با اعمال فشار روغن پشت آن ها باعث درگیری کلاچ ها و تعویض دنده می شوند و جنس لاستیک مانندی دارند که بسته به مرغوبیت روغنی که برای گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود بعد از مدتی خشک شده و نمی تواند صفحات مربوط به خود را به طور کامل فشرده و درگیر کند و باعث هرز گردی یا اصطلاحا بکس و باد کردن در صفحات و سوختن صفحات و در نهایت از سوختن گیربکس میشود.

فیلتر روغن با روغن با کیفیت گیربکس اتوماتیک 207

فیلتر روغن
اصلی بودن فیلتر روغن در تمیز سازی و عدم کاهش فشار روغن نقش بسیارمهمی دارد گاهاً تنها تقلبی بودن فیلتر روغن گیربکس اتومات
207 یا AL4 خود به تنهایی میتواند باعث ایراد های بسیاری از جمله سوختن کامل گیربکس شود. گیربکس یار در خصوص کلیه قطعات مصرفی به شما گارانتی می دهد

نمایی از قطعات مهم و مصرفی (کاسه نمد، سنسور، رینگ، پیستون، باند، شافت، شیر برقی و…) داخل گیربکس اتوماتیک AL4
کاسه نمد، سنسور، رینگ، پیستون، باند، شافت، شیر برقی و.. داخل گیربکس اتوماتیک

کاسه نمد، سنسور، رینگ، پیستون، باند، شافت، شیر برقی و.. داخل گیربکس اتوماتیک 207 یا al4

ساعت گیربکس اتوماتیک 207 چیست  ؟

ساعت گیربکس اتوماتیک یا (valve body) یا بلوکه ی هیدرولیک یکی از مهم ترین قسمت های گیربکس اتوماتیک میباشد .

ساعت برای گیربکس مثل قلب برای بدن انسان است . طریقه ی کارکرد ساعت گیربکس اتومات به این صورت است که روغن توسط اویل پمپ به سمت ساعت با فشار فرستاده می‌شود و ساعت این روغن رو به پشت پیستون های گیربکس فرستاده و باعث درگیری کلاچ ها و تشکیل یک دنده و یا تعویض دنده می‌شود.

علائم خرابی ساعت گیربکس اتوماتیک 207

 برای کاهش خرابی گیربکس اتوماتیک 207 یا AL4 موارد ذیل را رعایت نمایید:

1.هرگز قبل از توقف کامل ،اهرم دست دنده را روی حالت p قرار ندهید.

2.هرگز قبل از توقف کامل اهرم دستبند را روی حالت دی یا r (از جلو به عقب یا عقب به جلو) نگذارید
3.برای بکسل کردن خودرو خاموش هیچگاه از هل دادن و کشیدن خودرو روی زمین حتی زمانی که گیربکس در حالت N قرار دارد استفاده نکنید.

4.برای خودروهای دیفرانسیل عقب یا4WD حتماً باید از خودروبر هایی که که خودرو را به طور کامل حمل میکنند استفاده شود.
5.هرگز برای کم شدن سرعت خودرو از نگه داشتن دسته دنده گیربکس روی دنده های پایین در حالت دستی استفاده نکنید.
6.به هیچ وجه با دور موتور بالاتر از حد نرمال موتور( زمانی که گیربکس در حالت P یا N قرار دارد) اقدام به شروع حرکت و گذاشتن ناگهانی اهرم دست دنده روی حالت D (لانچ) نکنید.

توربین گیربکس اتوماتیک 207 چیست؟

توربین یا مبدل گشتاور یا ترک کانورتور اسم هایی که برای این قطعه گذاشته شده است

توربین گیربکس اتوماتیک پژو۲۰۷

توربین گیربکس اتومات 207 یا مبدل گشتاور

قطعه ای که موتور یا پیشرانه را به گیربکس اتوماتیک متصل می‌کند توربین یا مبدل گشتاور نام دارد

!علائم خرابی توربین و تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

اگر توربین یا مبدل گشتاور معیوب شود راننده احساس میکند شتاب خودرو و قدرت آن در سر بالایی ها کاهش پیدا کرده .

علاوه بر آن خرابی توربین میتواند باعث صدا یا باعث روغن ریزی نیز شود.

روغن ریزی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷

روغن ریزی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ یکی از ایرادات آسیب زننده و خطرناک برای گیربکس خودروی شما می‌باشد به طوری که اگر به آن توجه نشود با کاهش حجم روغن حتی باعث سوختن و بلا استفاده شدن کامل گیربکس اتوماتیک می‌شود.

ایرادات ناشی از روغن ریزی گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

در صورت روغن ریزی گیربکس حجم روغن داخل گیربکس کاهش پیدا کرده و با ایراداتی مثل روشن شدن چراغ گیربکس به صورت چرخ دنده زرد می‌باشد همراه است این چراغ ممکن است در طی رانندگی همراه با ضربه زدن روشن شده و با خاموش روشن کردن ماشین به طور موقت برطرف شود دیگر ایرادی که کاهش حجم روغن به وجود می‌آید گاز هرز خوردن بین تعویض دنده‌هاست همچنین تقه زدن یا ضربه زدن بین تعویض دنده‌ها هم می‌تواند با کاهش حجم روغن گیربکس همراه باشد.

دیگر ایراد ناشی از کاهش حجم روغن گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ میتواند کاهش شتاب و کشش خودرو در حرکت باشد.

دلیل روغن ریزی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷

دلایل زیادی برای روغن ریزی در گیربکس اتوماتیک وجود دارد.

به طور کلی ازهر نقطه ای که از داخل گیربکس به بیرون را داشته باشد میتواند اتفاق روغن ریزی رخ دهد.

برای مثال از جای اتصال سنسور ها بگیری بوکس کاسه نمد ها پلوس چه نقطه اتصال پل ذهاب گیربکس هستند شل بودن پیچ ها یا خرابی واشر کارتل آب بندی نبودن پوسته به هم شکستگی یا ترک برداشتن پوسته نشتی از توربین یا کاسه نمد توربین خرابی واشر های بین پوسته وسط جلو و عقب.

که برای عیب یابی و تشخیص نوع روغن ریزی باید خودرو توسط متخصص گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس یار بازدید شود.

هزینه روغن ریزی گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

هزینه روغن ریزی گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ بستگی به نوع روغن ریزی دارد زیرا روغن ریزی می‌تواند بدون اینکه گیربکس باز شود یا اصطلاحا بر روی کار تعمیر و رفع شود اما در بعضی از موارد برای رفع روغن ریزی باید گیربکس به طور کامل از روی خودرو باز شود و تعمیرات روی آن انجام شود که این مسئله هم زمان برتر و هم هزینه برتر نسبت به نوع اول است.

برای اطلاعات در هزینه دقیق تعمیرات روغن ریزی گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ باید خودرو بازدید شود تا بتوانیم هزینه دقیق و زمان تعمیر را را به شما اعلام کنیم.

 

در تصویر زیر گیربکس اتومات باز شده ۲۰۷ اتوماتیک را مشاهده می‌کنید. گیربکس باید برای تعمیر دمونتاژ شود تا قطعات معیوب آن تشخیص و سپس تعویض شوند

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 ، 207 ،ساندرو
تعمیر گیربکس اتومات ۲۰۷
تعمیر ۲۰۷ اتوماتیک
مشکلات گیربکس اتوماتیک ۲۰۷
مشکلات گیربکس اتوماتیک ۲۰۷
گیربکس ۲۰۷ اتوماتیک
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک ۲۰۷

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏تهران، خ آزادی ،خ استاد معین، خیابان هاشمی، نرسیده به یادگار، روب رو ی بانک ملی،

تعمیرگاه تخصصی گیربکس یار

در صورت نیاز بفرمایید تا لوکیشن ارسال کنیم
یا در گوگل گیربکس یار را سرچ کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساندرو

09124864095
09394862970

مهندس طاهری

Rate this post

About The Author

سلام محمد طاهری هستم با مدارک برق و مکانیک و تنظیم موتور هودرو های سواری از سازمان فنی حرفه ای کشوری و مدرک بین‌المللی تعمیر گیربکس اتوماتیک و مدرک کارشناسی برق الکترونیک. در خدمت شما برای رفع مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی شما...

Comments (18)

    • محمد ساعدی
    • مرداد 29, 1402 at 00:46 ق.ظ

    سلام
    وقت بخیر
    علت تقه زدن گیریکس اتوماتیک ۲۰۷ در هنگام توقف چیست؟
    ممنون

      • admin
      • شهریور 3, 1402 at 21:06 ب.ظ

      سلام وقت بخیر
      تقه زدن در گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ دلایل بسیار زیادی دارد ضربه زدن‌ها می‌تواند از عواملی خارج از گیربکس و داخل از گیربکس باشد عوامل خارجی مثل خراب شدن دست موتورها ایرادات برقی مربوط به موتور و سیم کشی کامپیوتر و دریچه گاز باشد و ایرادات مربوط به خود گیربکس مثل کم بودن روغن خرابی ساعت گیربکس فرار روغن از داخل گیربکس و غیره

    • متین
    • شهریور 3, 1402 at 14:53 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    روغن گیربکس ماشینم را چند کیلومتر عوض کنم
    ۲۰۷اتوماتیک
    ممنون

      • admin
      • شهریور 3, 1402 at 20:53 ب.ظ

      سلام وقت بخیر روغن گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۷ را هر ۳۰ هزار تا به طور کامل به هر ۱۵ هزار تا به طور نصفه از پیچ تخلیه می‌توان تعویض کرد

    • طاها
    • شهریور 7, 1402 at 15:56 ب.ظ

    ۲۰۷ اتوماتیک من موقعیت دنده را در پشت آمپر نشان نمی‌دهد علت چیست؟

      • admin
      • شهریور 17, 1402 at 15:05 ب.ظ

      سلام علت نشان ندادن موقعیت دنده در پشت آمپر در گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ می‌تواند ایرادی برقی باشد مثل خرابی کامپیوتر و یا سلکتور گیربکس و یا سیم کشی

      • admin
      • آبان 6, 1402 at 12:35 ب.ظ

      سلام این مسئله می‌تواند ایراد برقی باشد و باید سلکتور خودرو مورد بررسی قرار بگیرد

    • محمد
    • شهریور 12, 1402 at 22:16 ب.ظ

    سلام
    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ چقدر است

      • admin
      • شهریور 12, 1402 at 22:22 ب.ظ

      سلام هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ با توجه به نوع ایراد و مقدار کارکرد میتواند متغیر باشد در نوسانات قیمت نوسانات بازار ارز و قیمت قطعات نیز موثر است لذا برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
      ۰۹۱۲۴۸۶۴۰۹۵

      • admin
      • آبان 6, 1402 at 12:31 ب.ظ

      سلام هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ نسبت به قطعات مصرفی و نوعی ایراد می‌تواند از یک میلیون تا ۳۰ میلیون تومان نوسان داشته باشد

    • Pouyan
    • شهریور 22, 1402 at 23:04 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    ماشین بنده ۲۰۷ مدل ۹۷ می‌باشد که ماه پیش تعمیر اساسی شد ولی ایحال وقتی ماشین در خارج از شهر بعد نیم ساعت رانندگی چراغ گیبرکس روشن می‌شود و حالت استرای میرود بعد از خاموش روش کردن درست می‌شود ولی بعد از مدتی کوتاه دوباره روشن می‌شود حتی شیر برقی هم جدیدا تعویض شد ولی مشکل حل نشده…
    ولی در داخل شهر اصلا روشن نمی‌شود حتی بعد از ۵ ساعت رانندگی در ترافیک
    لطفا راهنمایی فرمایید که چه کاری باید انجام دهم.
    ممنون از سایت خوبتون

      • admin
      • شهریور 26, 1402 at 15:08 ب.ظ

      سلام وقت بخیر بروز هرگونه ایراد برقی یا مکانیکی در داخل گیربکس اتوماتیک به خصوص ایرادات برقی باعث روشن شدن چراغ چک گیربکس می‌شود به همین دلیل باید برای بررسی این ایراد توسط دستگاه دیاگ پارامترها و خطای ثبت شده در کامپیوتر گیربکس مورد بررسی قرار گیرد به همین دلیل برای بررسی خودروی خود توسط متخصص گیربکس اتوماتیک به مجموعه گیربکس یار مراجعه فرمایید شماره تماس:09124864095

      • admin
      • آبان 6, 1402 at 12:33 ب.ظ

      سلام وقت بخیر روشن شدن چراغ گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ می‌تواند دلایل برقی یا مکانیکی زیادی داشته باشد به همین دلیل باید خودرو توسط دستگاه دیاگ و متخصص گیربکس اتوماتیک بررسی شود و پارامترهای آن مورد مشاهده قرار گیرد تا بتوان به طور صحیح عیب یابی نمود

    • محمد
    • مهر 1, 1402 at 00:22 ق.ظ

    سلام
    دلیل کم جون شدن ۲۰۷ اتوماتیک در سربالایی ها چیست؟

      • admin
      • آبان 6, 1402 at 12:34 ب.ظ

      سلام اگر از مسئله موتور چشم پوشی کنیم می‌تواند خراب شدن توربین گیربکس باعث مسئله باشد

    • معین
    • مهر 1, 1402 at 00:23 ق.ظ

    سلام
    دلیل دیر عوض کردن دنده در گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ چیست

      • admin
      • مهر 5, 1402 at 01:29 ق.ظ

      علت دیر عوض کردن دنده در ۲۰۷ اتومات میتونه کم بودن روغن، خراب شدن ساعت یا شیربرقی ها ، داغ شدن پیش از حد گیربکس، کم بودن فشار روغن باشد.

    • سعید
    • مهر 13, 1402 at 12:51 ب.ظ

    سلام من ۲۰۷ اتو دارم وقتی میام رو D یکم به سمت دستی میاد و باعث میشه ماشین از حالت D خارج بشه لطفا کمک کنید. از ریگلاژ نیست چون بردم کارشناس

نوشتن کامنت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Call Now Button